جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اتو مو مسافرتی/فروش اتو مو مسافرتی/جدیدترین مدلهای اتو مومسافرتی

 


اتو مو مسافرتی 

 


 

 


اتو مو جیبی جانسون(مسافرتی)    

 

کوچک و پر قدرت و دارای کف سرامیکی

 

 

ویژه دختران و پسران امروزی  

 

 

 

 

 

  

 

 

صاف و خوش حالت تقدیم به شما 

 

اگر به دنبال یک اتو مو کم حجم و قابل حمل در جیبتان هستید ما به شما اتو مو مسافرتی جانسون را پیشنهاد می نماییم.  

 

 

 

 

 

 


 

 

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید 

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی/اس ام اس پند آموز

 

 


آدرس موفقیت : بزرگراه توکل ، بلوار آرامش ، خیابان آزاده

میدان عمل ، مجتمع نشاط ، واحد پشتکار ، پلاک ۲۰ ، منزل خوشبختی



به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو بنگرد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد



بگذار سرنوشت هر راهی را که می خواهد برود ... ما راهمان جداست ،
 این ابرها تا می توانند ببارند ، ما چترمان خداست



خنده بهترین اسلحه جنگ با زندگی است.



عده ی زیادی هستند که منتظر خوشبختی هستن.
 اما غافل از اینکه قانون طبیعت برعکسه اینه.
 این ”خوشبختیه“ که منتظر ماست. زیرا ما خالق او هستیم



از زندگی هر انچه لیاقتش را داریم به ما میرسد نه انچه که ارزویش را داریم



هیچ وقت نگو وقت نداری. به تو همان مقدار زمان داده شده که به هلن کلر ، لئوناردو داوینچی ، توماس جفرسون و آلبرت انیشتین.



شادترین افراد لزوما بهترین چیزها رو ندارند، اونها فقط از آنچه تو راهشون هست بهترین استفاده رو می برن.

 


انسان عادی مثل شهری است صد دروازه که تقدیر ازهردری که بخواهد بر او وارد می شود .
 اما انسان حکیم همانند کاخی ست با یک در که تقدیر قبل از ورود به آن در می زند
.

 


برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتی
کسی باش که تا به حال نبودی  

اس ام اس انگلیسی با زیر نویس فارسی

. 

I love my EYES when u look into them

I love my NAME when u say it, 

I love my HEART when u love it, 

I love my LIFE when u are in it.   

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم، 

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی، 

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی، 

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی..... 

.


My heart is made 2 luv u, my lips are made 2 kis u, my eyes r made 2 c u, my

hands r made 2 hold u, evry part of me wants u, bcoz i was made just 4 u!!   

قلبم برای دوست داشتن تو ، لبام برای بوسیدن تو ، چشام برای دیدن تو و دستام برای نگه داشتن تو بوجود اومدن؛ چون من فقط بخاطر تو ساخته شدم!!!!


The words are easy when the language is LOVE ! 

30. i love the 'y' 

i love the 'o' 

i love the 'u' 

put them together   

وقتی زبانمون زبان عشق باشه کلمات خیلی ساده میشن! 

نگاه کن؛ من Y رو دوست دارم 

من O رو دوست دارم 

من U رو دوست دارم! 

حالا اینارو بزار کنار هم.....


Falling in love is when she falls asleep in your arms and wakes up in your dreams!   

عاشق شدن یعنی وقتی که اون توی آغوشت خوابش میبره و بعد توی رویاهات بیدار میشه....  

Love is Pure 

Love is Sure 

Love is sweet poison 

that Doctors can't cure   

عشق یعنی پاکی 

عشق یعنی اطمینان 

عشق یه زهر شیرینه  

که دکتر ها نمیتونن درمانش کنن!


. 

There are 3 steps to happiness: 1. you, 2. me, 3. our hearts, 4. eternity!  

 

سه گام برای رسیدن به شادی وجود داره : 1- تو   2- من   3- قلبامون..........و بعد ابدیت! 

.


5 greatest words : I dun wana los U 

4 pleasant words : I care for U. 

3 sweet words : I admire U. 

2 wonderful words : miss U. 

1 most important word : YOU   

5 تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم. 

4 تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی. 

3 تا کلمه ی شیرین : تورو تحسین میکنم. 

2 تا کلمه ی شگفت انگیز : دلتنگت هستم. 

1 کلمه که از همه مهمتره : "تو"


Knock! Knock! May I Come Into Ur World? I Bring No Flowers, No Gifts But Wishes

To Keep U Fresh, Prayers To Keep U Healthy & Love To Keep U Smiling  

 

تق! تق! اجازه هست پا به دنیای تو بزارم؟ من با خودم گل نمیارم، با خودم هدیه هم نمیارم اما یه عالمه آرزو با خودم میارم که تورو همیشه تر و تازه نگه داره، با خدم کلی دعا میارم برای سلامتی تو، و با خودم عشق میارم تا کاری کنم تو همیشه لبخند بزنی....


Find arms that will hold u at ur weakest, eyes that will c u at ur ugliest,

heart that will luv at ur worst, if u hv found it, u've found luv.   

دستایی رو پیدا کن که در ضعیف ترین حالتت نگهت دارن، چشمایی که در زشت ترین حالتت نگاهت کنن

قلبی رو که وقتی توی بد ترین حالت هستی دوست داشته باشه؛ اگر تونستی اینارو پیدا کنی بدون که عشق رو پیدا کردی....


The essential sadness is to go through life without loving.

But it would be almost equally sad to leave this world without ever telling

those you love   

بد ترین غم اینه که وارد زندگی بشی که توش عشق وجود نداشته باشه

تقریبا مثل این میمونه که این دنیا رو ترک کنی بدون اینکه به کسایی که دوسشون داری چیزی از عشقت گفته باشی...!!!!!


Accidents do happen.i slip- i trip- i stumble- i fall & usually i dont care at all.but now i dont know what to do cos i slipped and fell in love with u   

اینا همه اتفاقیه که میفته.... من لیز میخورم، میلغزم ، تلو تلو میخورم، میافتم و اکثرا هم اصلا اهمیت نمیدم..... اما حالا نمیدونم چیکار کنم! آخه ایندفه لیز خوردم و توی عشق تو افتادم!!!!!! (در اصل منظور این بوده که عاشق تو شدم!)


A bell is no bell 'til u ring it, a song is no song 'til u sing it & luv in ur

heart wasnt love put there to stay - luv isnt luv 'til you give it away  

  

یک زنگ هیچی نیست تا وقتی به صدا درش بیاری، یک شعر تا وقتی خونده نشه شعر نیست، عشق توی قلب تو تا وقتی که اسیرش کنی عشق نیست، عشق وقتی عشقه که رهاش کنی تا بره (به دیگه ای هدیه بدیش)


I wish i was ur blanket,i wish i was ur bed, i wish i was ur pillow

underneath ur head,i wanna b around u,i wanna hold u tight, & b the lucky person

who kisses u goodnite   

کاش میشد من پتوی تو بودم، کاش میشد توی تخت تو بودم 

آرزو داشتم که بالش تو باشم، زیر سرت باشم 

میخوام همیشه اطراف تو باشم، میخوام تورو محکم در آغوش بگیرم، دلم میخواد من همون شخص خوش شانسی باشم که میبوستت و بهت شب بخیر میگه


. 

love is like war.... 

easy to start.... 

and difficult to end....   

عشق مثل جنگ میمونه.... 

شروع کردنش خیلی آسونه..... 

اما پایان دادنش سخته......  

.


my'' love'' is non stop like ''sea''. 

its ''trust'' like ''blind''. 

its''shine'' like ''star''. 

its''warm'' like ''sun''. 

its'' soft'' like ''flower''. 

AND 

its '' beautiful'' like ''u''   

عشق مثل دریا هرگز متوقف نمیشه. 

عشق مثل یه آدم کور اطمینان میکنه. 

عشق مثل ستاره میدرخشه. 

عشق مثل خورشید گرم میکنه. 

عشق مثل گل ها لطیفه.

و

عشق درست مثل تو زیباست.... 

( اینجا تاکید روی صفت های عشق بیشتر بوده یعنی مثلا میخواسته بگه : عشق متوقف نمیشه مثل دریا. اما بخاطر اینکه از نظر ترجمه این حالت نوشتن زیاد قشنگ نیست من اول مشبه به رو آوردم و بعد وجه شبه! خودتون که دیگه استادین....)


To Luv some1 is madness, 2b loved by some1 is a Gift,

Loving some1 who loves u is a duty, but being loved by some1 whom u luv is LIFE.   

دوست داشتن یه نفر دیوونگیه، دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست

دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست، اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه!  

In life luv is neither planned nor does it happen for a reason but when the luv is real  it becomes your plan for life n reason for living. 

 

توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته...اما وقتی که عشق حقیقی باشه تبدیل میشه به برنامه ی زندگیتون و دلیل زنده بودنتون!

اس ام اس /اس ام اس جدید ۹۰/اس ام اس جدید۲۰۱۱

 

 

در زندگانی به یادسه تن سوختم:

1 اول مادرم که چشم به اودوختم 2 پدرم که مردانگی از او اموختم

3 رفیقی که جزمرام ومعرفت ازش چیزی نیاموختم



اسیرم اما نه به چشمانت / دل تنگم اما نه به دیدارت / بیمارم فقط به مرامت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من “تــــــو” را به دلم قول داده ام ..... نگذار بد قول شوم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری . . . !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آه گراهام ......... کاش اختراع نمیکردی تلفنی را که زنگ نمیزند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند . . . !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج

قطره ای از باران محبت بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش میشد در میان اطلسیها خانه کرد / کاش میشد با نگاه بی کسی کاشانه کرد

باد و باران را میان دام کرد و دم نزد / کاش میشد با صدایی عاشقانه ناله کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلامون بزرگه تنگش نکنیم ، زندگی آسونه سختش نکنیم ، رفاقت قشنگه ترکش نکنیم!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آن را که جفا جوست نمی با ید خواست / سنگین دل و بد خوست نمی باید خواست

مارا ز تو غیر از تو تمنایی نیست / از دوست به جز دوستی نمی باید خواست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش

در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو به نقش قهوه اعتقاد داری ، به پیش بینی ، به بازی های بزرگ و من فقط به چشمهایت


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


با چرخش روزگار هم درگیرم / انگار گره خورده به تو تقدیرم

من شاعر حرف های این دل هستم / یادت نرود!بدون تو می میرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


برای دیگران عشق کور است اما درمورد من این صادق نیست چون وقتی من عاشق شدم تورا دیدم.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اتل متل تو ماهی ، دیدم که چشم به راهی ، برات پیام نوشتم نگی دوست نداشتم.

اس ام اس ماه رمضان ۹۰

 

کاش در این رمضان لایق دیدار شویم. *** سحری با نظر لطف تو بیدارشویم

 

 

 

به غضنفرمیگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم


 

  

به حیف نون میگن تو که روزه نمی گیری،

چرا سحری می خوری؟ می گه نماز که نخونم،...

روزه که نگیرم... سحری هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

 

 

  

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی...
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی
تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام...
دوباره صبح، ظهر، غروب شد نیامدی
اللهم عجل لولیک الفرج.

 

 

  

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری


 

  

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت

کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز

باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

 

 

  

امام صادق-ع:

خواب روزه دار عبادت،

خاموشی او تسبیح،

عمل وی پذیرفته شده

و دعای او مستجاب است."

 

 

   

فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بر شما و خانواده محترم مبارک باد


 

   

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.

 

 

   

آمد گه آمرزش و شهرُ الله عظمی

توفیق خدایا، تو ز ما سلب مفرما

 

 

   

شد باز در رحمت خالق به روی خلق

چون ماه مبارک ز افق گشت هویدا

مژده که شد ماه مبارک پدید

 

 

  

به عاصیان وعده ی رحمت رسید

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده

برایتان آرزومندم