جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس سلام/sms salam

 

 

 


سلام گوگولی مگولی !
سلام نون تنوری!
سلام کتری و قوری!
سلام پری و هوری!
سلام پیرهن توری!
تو که سنگ صبوری !
کریستال و بلوری !
فدات بشم چه جوری?!؟



ای بهار من سلام ، ای نگار من سلام ،
آتشی گرفته ام ، ای شرار من سلام.
ای صدای من سلام،در خیالت به سر می برم، ای تو یار من سلام

 

 

 

 

 



بگم سلام دل میگیره،بگم علیک دل میمیره،فقط میگم دوست دارم این جوردل آرام می گیره

 

 

 

 



سلام، این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم برمیداری دیگه نمیدی.نمی گی من دلمو لازم دارم؟

 

 

 

 



سلام خوبی !؟ میدونی دارم چی میخورم !؟
حسرت یک لحظه دیدن تو !


یه سلام البالویی به تو که خیلی هلویی
یه سلام توت فرنگی به تو که خیلی قشنگی
یه سلام پرتغالی به تو که خیلی باحالی



عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور
نور یعنی یک سلام از راه دور . . .

 

 

 



سلامی به گرمی مهیاگاز به کیفیت سینجر گاز به نوآوری نیک کالا با ضمانت پنج ساله، این نام نیک است که می ماند.

 

 

 



سلامی به گرمی نان و تنور
سلامی به یاران سنگ صبور
سلامی به عشق وبه عاشق سلام
سلامی  به  یار بی نظیرم  ، سلام


در دستم قلم دارم ، از قلبم هوا دارم ، از نزدیک نمیبینم ، از دور سلام دارم . . .



سلام من
به غنچه ای که صبحدم
به خنده باز می شود
سلام من
به آن پرند سپیده وشادمان
که در سپیده با نسیم
ترانه ساز می شود
سلام من
به پیچکی که صبح دست سبز او
به سوی آسمان بی کران دراز می شود
سلام من
به هر چه وبه هر کسی که با سحر
تمام جسم و جان او پر از نماز می شود 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد