جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس عاشقانه ۹۰/اس ام اس عاشقانه ۱۳۹۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 


صد دفعه گفتم لباساتو جلوم تکون نده ، دکتر گفته به گرد گلها حساسیت دارم

 

 

 

 


معلمم گفت الف ، گفتم او ، گفت ب ، گفتم با او ، گفت پ ، گفتم پیش او ، گفت ج ، خواستم بگویم جدایی ، گفت نگو .

 

 

 

 


چشم مستت به پاکی دریاست / قهر و نازت برای من زیباست / با تو هیچ از خدا نمی خواهم / با تو بودن برای من دنیاست

 


 

 

 


فدایت ای گل زیبای هستی، نمی دانم بی من کجا نشستی، قشنگیهای فردایم تو هستی، یگانه گنج دنیایم تو هستی.


 

 

 


صداتو برام sms کن،
با نگات برام misscall بنداز،
با قلبت بهم زنگ بزن،
من هم بوسه برات bluetooth مى کنم تا بذارى background لپت. 


 

 

 


با ما باشی یا تنها، اینجا باشی یا اونجا، برکه باشی یا دریا، جنگل باشی یا صحرا، هر چی باشی تو هر جا، یادت همیشه با ما!!!  

 

 


اى تماشایى ترین مخلوق خاکى بر زمین، آسمانى مى شوم وقتى نگاهت مى کنم.


 

 

 

 

 


میان دو دست تمنای من روییدی ، در من تراویدی ، آهنگ تاریک اندامت را شنیدم ، نه صدایم نه روشنی ، طنین تنهایی تو هستم ، طنین تاریکی تو .


 

 

 

 

 


به اندازه قلیون دوستت دارم اگه گفتی چرا؟
ق: برای قشنگیت
ل: برای لبخندت
ی: برای یکی بودنت
و: برای وفایت
ن: برای نگاهت


 

 

 

 


می نویسم از تو ای زیبای من ، می سرایم از تو ای رویای من ، ای نگاهت سبزتر از سبزه زار ، می نویسم بی قرارم بی قرار .


 

 


ای کاش باغ بهارت بودم
اندر قفس عشق کنارت بودم
ای کاش به هر سو که نظر می کردی
من مردمک چشم سیاهت بودم


 

 

 

 

 


بلندترین ارتفاعی که باعث مرگم می شه، افتادن از بلندای چشم توست!


 

 

 

 


مهربانی تزئین لحظه هاست

برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم . . .


 

 

 


تو رفیق لحظه های منی! دوستت دارم از طلوع عشق تا غروب سرنوشت...


 

 

 

 


از هزاران یک نفر اهل دلند (آن هم تویی) ما بقی تندیسی از آب و گلند.


 

 

 

 


از برگ گل نازکتری، از هر چه گویم بهتری
خوبان فراوان دیده ام، اما تو چیز دیگری...


 

 

 

 

 


عاشقانه
عارفانه
خالصانه
بی بهانه
بی نهایت
تا قیامت
با صداقت
با درایت
با محبت
دوستت دارم


 

 

 


عشق نگهداری می خواد، شبها بیداری می خواد، وقتی تنگه دل یار، از تو دلداری می خواد. 

 

 

 

      دوست داشتن دل می خواد نه دلیل پس دوستت دارم بی دلیل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد