جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس عاشقانه جدید/اس ام اس عاشقانه جدید

مشترک گرامی ورود شما به قلب فرستنده ی پیام با موفقیت انجام شد ، خروج امکان پذیر نمیباشد .

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم .

اگه دیدی یه روزی از قلبت دود بلند شد نترس ! اون منم که معتاد محبتت شدم .

سالها پرسیدم از خود کیستم ؟ / آتشم ؟ شورم ؟ شرارم ؟ چیستم ؟ / دیدمش امروز و دانستم اکنون / او به جز من ، من به جز او نیستم .

عجب روزگاریه ، دل ماله منه ، تو سینه ی منه ، اما واسه تو می تپه !

ابر چشم به هوای رخ تو بارانیست / پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست .

اینقدر خیالهای بیهوده نباف / ماییم و دو خط رباعی و یک دل صاف / در آیینه ی دلم به جز عکس تو نیست / شک داری اگر ، بیا دلم را بشکاف .

میخوام یه بوسه از لبت/تو رویاهام بگیرم/این قدر دوست دارم/که راضی ام برات بمیرم .

تو کوچه ی تنگ دلم / رو اون دیوار کاه گلیش / هک می کنم با دست خویش / دوست دارم به English

اوج نیاز قلب من در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته .

وقتی تو با منی ندارم هیچ غمی / میخوام چیکار غمو وقتی تو عشقمی .

اعتبار قلب من از مهر و محبت شما خالی شده
با زدن چند اسمس این اعتبار را برای مدتی شارژ کنید !

قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم .

بر دریچه ی قلبم نوشتم عشق ممنوع ، ولی عشق آمد و گفت من بی سوادم !

فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داریم بی فایده است ، زمانه به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست .


هرچه هستم هرچه هستی ، توی قلبم ریشه بستی / هرچه باشم هرچه باشی ، نمیشه ازم جداشی .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دوستانIT 1390/11/11 ساعت 12:17 ق.ظ http://IT-2020.mihanblog.com

با سلام خدمت دوستم

زندگی چیست ؟

اگر خنده است چرا گریه میکنیم ؟

اگر گریه است چرا خنده میکنیم ؟

اگر مر گ است چرا زندگی می کنیم ؟

اگر زندگی است چرا می میریم ؟

اگر عشق است چرا به آن نمی رسیم ؟

اگر عشق نیست چرا عاشقیم ؟
دکتر علی شریعتی

خوشحال میشم که به وبم سر بزنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد