جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس نفرت،اس ام اس دلخوری،اس ام اس ناراحت بودن از کسی

تلاش برای زنده کردنِ یک رابطهِ از دست رفته
مثل اینه که بخوای یه چای سردشده رو با ریختن آب جوش گرم کنی
نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش

++++++++++++++++++++++++++++++++++

جای خالیت را
نفس عمیق می کشم ...
عطرت از تو باوفا تر است !

++++++++++++++++++++++++++++++++++

می خواهم اعتماد کنم اما بد جایی دنیا آمده ام ... زمین ؛ جایگاه مارهای خوش خط و خالی بود که هر روز نیشم می زدند

++++++++++++++++++++++++++++++++++

گذشت اون دوره که پروانه روی شمع میسوخت.الان میاد جلوش انقدر ادا در میاره و بال میزنه تا به خودش میاد میبینه شمعو خاموش کرده!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

ارزانتر از آنچه که فکرش را بکند بود اما برای من گران تمام شد...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

دنبال واژه نباش.کلمات فریبمان میدهند....
وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش میرود فاتحه ی بقیه ی حروف را باید خواند...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

تو باور نداری این حرف ها را ! وگرنه... من سالهاست برای آنکه در فال ِ تو باشم ، در قهوه تــو... غرق شده ام ...!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

آدما مترسک نیستن که وقتی واسه کلاغهای دلت تکراری شدن اونو با یکی دیگه عوض کنی ! خودت باش قبل از اینکه مترسک دیگران بشی .

++++++++++++++++++++++++++++++++++

این اسمش دله! اگه قرار بود بفهمه که می شد مغز؛ دل نمی فهمه!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم
که گویا
قبل از هر فریادی لازم است...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

در خیال دیگری می رفت ، و من چه عاشقانه کاسه ی آب پشت سرش خالی می کردم !!

++++++++++++++++++++++++++++++++++

تو روح همه کسایی که ما اونا رو دوس داریم ولی اونا ما رو دوس ندارن ...

++++++++++++++++++++++++++++++++++

چگونه میتوان به تاول های پا گفت تمام مسیر طی شده اشتباه بود ؟؟؟؟

++++++++++++++++++++++++++++++++++

هست را اگر قدر ندانی می شود بود ! و چه تلخ است هستی که بود شود و دارمی که داشتم ! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد