جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک بی تربیتی،جوک ترکی،جوک کردی،جوک خنده دار جدید

خداوندا چرا دل آفریدی ؟ چرا این دل را عاشق آفریدی ؟ اگر عاشق شدن جرم و گناه است چرا سیمای زیبا آفریدی ؟

 

 

 

 

وقتی دهکده ای آتش می گیرد همه دودش را می بینند اما وقتی قلبی آتش می گیرد کسی شعله اش را نمی بیند

 

 

 

 

جهنم زمانی است که شما دارای: اتومبیل آمریکایی، زن بریتانیایی، خانه چینی، غذای آلمانی و حقوق ایرانی باشید. بهشت زمانی است که شما دارای: حقوق آمریکایی، خانه بریتانیایی، غذای چینی، اتومبیل آلمانی، و زن ایرانی باشی

 

 

 

یه شیره یه ترکه رو میخوره بعد یه جا میشینه و کسل میشه بهش میگن چرا کسلی میگه نمیدونم نیم ساعت پیش یه آدم خوردم مزه خرمیداد

 

 

 

یک نگاهت زندگی را آموختم . با یک نگاهت شروع به زندگی کردم و به یک نگاهت زندگی را باختم ای دوست!

 

 

توی دنیا دو تا نابینا می‌شناسم، یکی تو که هیچ موقع عشقم رو ندیدی، یکی من که کسی رو جز تو ندیدم

 

 

یارو تو مشهد بچش گم میشه نذر می کنه و میگه: یا امام رضا دستم به دامنت، بچم پیدا بشه، دیگه غلط کنم بیام مشهد!

 

 

 

 

میدونی چرا قزوینیا آدمای خوشبختین؟ چون هیچ وقت بخت و اقبال جرات نمیکنه بهشون پشت کنه

 

 

 

 

دخترها مثل گچ هستند : اگر چند دقیقه مدارا کنید آنچنان سخت می شوند که هیچ شکلی نمی گیرند

 

 

 

خیلی شگفت انگیزه: از سوسک می ترسیم، ولی از له کردن کسییک (شخصیت) دیگران مانند سوسک نمی ترسیم؛ از تارتنک (عنکبوت) می ترسیم، ولی از اینکه همه زندگی مان تنسته (تار عنکبوت) ببندد نمی ترسیم؛ از خوب سرخ نشدن غرمج سبزی (قرمه سبزی) می ترسیم، ولی از سرخ شدن آدم ها از شرمندگی نمی ترسیم؛ از سرما خوردگی می ترسیم، ولی از سرخورده کردن دوستان مان نمی ترسیم؛ از شکستن لیوان می ترسیم، ولی از شکستن دل ادم ها نمی ترسیم

 

 

 

 

ترکه میخواسته یک کبریت سوخته رو روشن کنه،هرچی میزده کبریت مادرمرده روشن نمیشده. رفیقش بهش میگه: بابا خوب شاید کبریتش خرابه! ترکه میگه: نه بابا، همین پنج دقیقه پیش روشن شد

 

 

 

یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه بعد زرافه بهش می گه این همه مدت کجا بودی مورچه می گه :تو راه بودم که بیام بوست کنم

 

 

 

 

انواع مرد: اروپایی: یه زن داره یه دوست دختر(زنشو بیشتر از دوست دخترش دوست داره) امریکایی: یه زن داره یه دوست دختر(دوست دخترشو بیشتراز زنش دوست داره) ایرانی: یه زن داره سی تا دوست دختر(ننه اش رو از همه بیشتر دوست داره )

 

 

 

 

to hedyeye elahi az khodavandi baraye sineye por darde man.atre vojoodat ra baraye shafa mibooyam........ ey shalgham

 

 

 

 

خدایا من اگر بد کنم تورا بنده دیگر بسیار است تو اگر با من مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست؟؟؟؟

 

 

 

 

 

در دنیا خواستار 3 چیز باش: ستاره به مدت یک شب گل به مدت یک روز رفاقت به مدت یک عمر

 

 

 

 

 

توی اتوبوس یه پسر به یه دختره متلک میگه دختره توی گوش پسره میزنه ترکه که نگاه میکرده میزنه تو گوش اخونده ازترکه میپرسند تو چرا اخونده را زدی می گه فکر کردم  ان قلا ب  شده

 

 

 

 

 

نام: گمنام شهرت:آواره منزل : سرگردان مسیر : گورستان جرم : به دنیا آمدن شغل : گدای محبت محکومیت : زندگی کردن مدت : نا معلوم صدا: آه نور : شمع وطن : غریب یار : تنهایی کوله بار : حسرت خوراک : اشگ آخرش : مردن

 

 

 

 

زنجره را بشنو : چه جهان غمناک است و خدایی نیست . وخدایی هست . وخدایی ... بی گاه است . ببوی و برو . و چهره ی زیبایی در خواب دگر ببین

 

 

 

 

آن زمان که دستانم را لمس کردی...جای انگشتانت بر شیشه قلبم حک شد.آن زمان که در چشمانم خیره گشتی، تاریکی قلبم با روشنایی وجودت درخشش گرفت و گوشه گوشه پهنای این صندوقچه را من خود با زبان خویش برایت خواندم. باور کن که تمامی موجودی این صندوقچه از آن توست

 

 

  ترکه توی کوپه قطار به سمت مشهد می‌رفته، به روبروییش میگه: به سلامتی از مشهد بر می‌گردید؟

 

 

  وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها میکند پرهایش سفید میماند، ولی قلبش سیاه

 

 

 

 

امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست

 

 

   روی دیوار مقابل پنجره‌ات قلبی کشیدم زیبا، تا ارزش عشق همیشه در خاطرت باشد، امروز کسی رادیدم که روی قلبم می‌نوشت: زباله‌هایتان را در این محل نگذار

 

 

 

 

 ترکه داشته دعا می کرده، میگفته: خدایا مرا نیامرز... میگن: بابا این چه جور دعا کردنه!؟ میگه: آخه دارم شکسته نفسی می کنم

 

 

    خواص گوسفند :1-بو می دهد 2-سبزی می خورد 3- گاهی می خوابد 4-پرواز نمی کند 5-اس ام اس (پیامک) های سر کاری را با دقت می خواند

 

 

 

 

 

نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابی

 

 

   برداشتن قدمهای بزرگ در زندگی باعث پاره شدن خشتک انسان میشود

 

 

 

 

 

دو تا ترک داشتن تو یه ماشین بمب کار میذاشتن یکیشون به اون یکی میگه: اگه این بمب الان منفجر شه چی کار کنیم؟ اون یکی میگه نگران نباش من یکی دیگه دارم

 

 

  کرده سوار هواپیما بوده میهماندار میگه کمربندها رو ببندید . کرده می گه : مال من کش داره بازم ببندم

 

 

  ترکه داشت گریه می کرد. باباش پرسید چی شده؟ گفت: عاشق شدم! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟ گفت: هر کسی که شما صلاح بدونی

 

 

  بند تمبونتیم، ولمون کنی هم ما میریم هم آبروتو می بریم.

 

 

 

 

بچه ترکه از پدرش می‌پرسه: بابا، ماه نزدیک‌تره یا اصفهان؟ ترکه میزنه پس گردنش و میگه: آخه پدرسگ، معلومه دیگه، مگه تو از اینجا میتونی اصفهان رو ببینی

 

 

   پشت میز قمار دلهره عجیبی داشتم برگی حکم داشتم و دیگر هر چه بود ضعیف بود و پایین ! بازی شروع شد حاکم او بود و من محکوم همه برگهایم رفتند و سر برگ بیش نماند برگی از جنس وفا رو کرد من بالاتر آمدم بازی در دست من افتاد عشق آمدم با حکم عشوه و ناز برید و حکم آمد از جنس چشم سیاهش زندگی حکم من پایین بود و باختم . 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد