جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس جدید و باحال ۲۰۱۲

 

 

زندگی مثل دیکته است ، هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم ، دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم ، غافل از اینکه یه روز داد می زندد ورقه ها بالا !

———- | اس ام اس جدید | ———-



اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهایی خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده .

———- | اس ام اس جدید | ———-



اتل متل لالایی ، گلم چه بی وفایی ، عزیز دل من کجایی ، دوست دارم خدایی .

———- | اس ام اس جدید | ———-



بودنم را هیچ کس باور نداشت ، هیچ کس کاری به کار من نداشت ، بنویسید بعد مرگم روی سنگ با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ ، آنکه خوابیده در این گور سرد بودنش را هیچ کس باور نکرد .

———- | اس ام اس جدید | ———-



دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد ، دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق می کند ، دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد ، دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند ، دلم برای کسی تنگ است ، دلم برای تو تنگ است .

———- | اس ام اس جدید | ———-



چراغ دل تاریکم از این خانه مرو ، آشنای تو منم بر در بیگانه مرو ، شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من ، جانفشان تو منم در بر پروانه مرو ، سوختی جان مرا آه مکن ، اشک مریز ، از بر عاشق دلداده غریبانه مرو .

———- | اس ام اس جدید | ———-



از جرم عشق گر پیش کسم راه نیست ، یا رب تو آگهی که محبت گناه نیست .

———- | اس ام اس جدید | ———-



زندگی تلخ ترین خواب منست ، خسته ام ، خسته از این خواب بلند .

———- | اس ام اس جدید | ———-



هر وقت نتوانستی کسی را فراموش کنی بدان هنوز تو در خاطرش هستی .

———- | اس ام اس جدید | ———-



شبی غمگین ، شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد ، دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد ، به من می گفت تنهایی غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد ، تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد ، او هرگز شکستم را نفهمید اگرچه تا ته دنیا صدا کرد .

———- | اس ام اس جدید | ———-



انجماد قلب ها را از خشک سالی چشم ها می توان فهمید ، چشمی که گریستن نمی داند ، زیستن نمی تواند .

———- | اس ام اس جدید | ———-



زندگی مثل دیکته است ، هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم ، دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم ، غافل از اینکه یه روز داد می زندد ورقه ها بالا !

———- | اس ام اس جدید | ———-



اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهایی خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده .

———- | اس ام اس جدید | ———-



بودنم را هیچ کس باور نداشت ، هیچ کس کاری به کار من نداشت ، بنویسید بعد مرگم روی سنگ با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ ، آنکه خوابیده در این گور سرد بودنش را هیچ کس باور نکرد .

———- | اس ام اس جدید | ———-



آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشتن هاست .

———- | اس ام اس جدید | ———-



دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد ، دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق می کند ، دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد ، دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند ، دلم برای کسی تنگ است ، دلم برای تو تنگ است .

———- | اس ام اس جدید | ———-



به روی گونه تابیدی و رفتی ، مرا با عشق سنجیدی و رفتی ، تمام هستی ام نیلوفری بود ، تو هستی مرا چیدی و رفتی .

———- | اس ام اس جدید | ———-



بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را ، اشک و آه و ناله ها و درد را ، می نویسم بی تو بودن های من پایانم است ، بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را .

———- | اس ام اس جدید | ———-



در من ترانه های قشنگی نشسته اند ، انگار که از نشستن بیهوده خسته اند ، انگار سالهای زیادیست … ، امید خود را به این ترانه بسته اند .

———- | اس ام اس جدید | ———-



تو با آواز خود شب را شکستی ، ولی من بی دریچه مانده ام باز ، هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ ز یاران باز هم جا مانده ام باز .

———- | اس ام اس جدید | ———-



اگه ۱ کتیبه با ۱۰۰۰ تا خورشید داشته باشم ، همه ی خورشیدها رو میگردم تا یه جایی به تو برسم !

———- | اس ام اس جدید | ———-



نه از قایق می نویسم ، نه از زخم شقایق می نویسم ، به یاد لحظه های با تو بودن ، به یاد آن دقایق می نویسم .

———- | اس ام اس جدید | ———-



گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت ، سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت ، مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت ، ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت .

اس ام اس جدید خرداد 91 خنده دار بی تربیتی

چی میشد زنگ میزدی 118 میگفتی شماره اون دختره رو که تو
ماشین دیدمش می خوام ؟!بعد صدای کیبرد زنه از پشت تلفن میومد ...
بعد می گفت : لطفا یاداشت فرمایید : 091....
بعد آخرشم میگفت : با تشکر ، راهنمای 198 ، انشا الله مخشو بزنی...!!!"

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

قبول دارید کاری که میثاق با پرسپولیس کرد، اسکندر نکرد!!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

 گاهی باید دست از سرش برداری ... و بجاش از پات ،

برای شوت کردنش استفاده کنی ... !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

این اس ام اس رو برای۲نفر بفرست.اولی برای یک آدم احمق و دومی برای یک آدم نفهم!بعد بشین فکر کن ببین خودت کدوم بودی که من اینو برات فرستادم!

*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

تا حالا دقت کردین یه روزایی هست که یهو قصد می کنی اتاقتو مرتب کنی…
همه ی وسایلتو که می ریزی بیرون تازه میفهمی چه غلطی کردی

*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

تا حالا دقت کردین اگه بخوای 10 تومن از عابر بانک بگیری, 60 نفر تو صف با حقارت نگات میکنن . حالا روزی که 200 تومن میگیری , تا نیم مایلی, خر هم پر نمیزنه!

*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس میکردیم میکشیدیم رو تخته  
فکر میکردیم خیلی تمیز شد  
بعد که تخته خشک میشد میدیدم چه گندی زدیم...!

الان همین حس رو نسبت به زندگی دارم

*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

یکی دکتر میشه..
یکی مهندس میشه..
.
.
.
.
منم درس عبرت شدم برا بقیه!!!


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *
یکی از دوستام توی دانشگاه عاشق یه دختره شده بود که کاپشن آبی میپوشید...
هوا گرم شده بود دختره بعد از عید اون کاپشنو دیگه نپوشید
دوستم گمش کرد!!!

*  * * * * * * * * * * * * * * * *
بد‌ترین قسمت توالت فرنگی‌ ؟؟؟؟؟؟؟
اینه وقتی‌ سیفونُ میکِشی به جای این که اقدامی در رابطه با حذف عامل بیگانه بکنه ،بعد از چرخ چرخ عباسی ، صاف ذُل میزنه تو چشاتُ میگه: عمو یه دور دیگـــه


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *
یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن، خود به خود خوش تیپ، خوش استایل، مرد زندگی، شاهزاده رویاها و فرد ایده آل 95% دخترها میشه!والا !


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *
از گربه های عزیزی که هر شب زیر پنجره ی اتاق من شیطونی میکنن خواهش میکنم کمی مراعات کنن..اینجا خانواده نشسته


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

لذتی که در پاشیدن گاز پوست پرتقال تو چش و چال یه نفر هست تو خوردن خود پرتقال نیست !!!! لذت بردم که میگماااااا !!!!


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *
یه خانوم همسایه داریم
که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه
من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم ...
اصن یه وضیه هااااااااا


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *
کاش میشد هر شب از خودمون 1 سی سی خون بگیریم بریزیم تو یه نعلبکی بذاریم کنار تخت!
که این پشه ها بشینن عین بچۀ آدم بخورن دست از سر ما بردارن


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *
به هزار امید از دوست دخترم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟
برگشته میگه:
قیافه و هیکل که نداری
بچه مایه دارم که نیستی
اخلاقتم که گند دماغه
به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم !!


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *
راهی سریعتر از نقل و انتقال پول بوسیله سیستم الکترونیک هم وجود داره
!
این
راهو
بهش میگن ازدواج!


*
  * * * * * * * * * * * * * * * *

یعنی اگه اسمت
"میرزا پشم الدین خانِ گل کَلَمیان"
هم باشه، وقتی میخوای ایمیل درست کنی
میگه قبلا یه ایمیل با این اسم ساخته شده ..!

جوک شب امتحان،جوک تقلب و امتحان،اس ام اس تقلب و استاد امتحان

به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم
اما .....  اضطراب نمی گذارد 
 نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 من همه کتابامو2 دورکامل خوندم، توچطور؟ 

ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


الا یا ایـها ممتحنون چـرا هستیـد نگرون؟

بشینید و بخوانید و بدانید که امتحان فردا هست آسون!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

درس خواندن چقدر دلگیر است در اتاقی که از تو خسته شده

گوش دادن به تیک تاک زمان زل زدن به کتاب بسته شده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
دعای شب امتحان

الدعا فی لیالیّ الامتحانیه

اللهم اهد کل الشّوت و المشنگ، لا یعلم من دروسهُ بقدر بز اخفش.

آمین یا کاشف المضطربین فی اللیالی الامتحانیه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

راه مبارزه با خواب شب امتحان

 استفاده از چوب کبریت بین پلک بالا و پایین 
نوشیدن قهوه و چای پر رنگ به مقدار فراوان 
بهره گیری از آب یخ  
اقدام به خود زنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

توصیف شب امتحان
شب سوانح وسوختگی آنجای دانشجو.شبی که در آن  نسکافه و قهوه
از والیوم ده هم خواب آورتر می شوند
شب ر ق ص وپایکوبی کلمات جزوه وکتاب  بر روی سسلسله
اعصاب محیطی ومرکزی دانشجو

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
تقلب چیست
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن
شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

فقط سوپ کلم است که حال آدم را بیشتر از امتحان بهم میزند --- آلبرت انیشتین

اس ام اس شب امتحان خرداد ماه 91،جوک امتحانات پایان ترم

هان ای کسانی که ازکتاب هایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید

اکنون فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند !

ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

به اندازه چای داغ شب های امتحان دوست دارم


اما .....  اضطراب نمی گذارد 

 نه گرمایت را حس کنم نه آرامشت را !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 من همه کتابامو2 دورکامل خوندم، توچطور؟ 

ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


شیر یا خط دانشجویی :


اگه شیر اومد میخوابم !

اگر خط اومد فیلم میبینم !

اگه راست ایستاد درس میخونم !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تقلب توانگر کند مرد را / تو خر کن دبیر خردمند را !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قانون پایستگی واحد :
واحد ها نه از بین میروند و نه پاس میشوند
بلکه از ترمی به ترم دیگر انتقال میابند !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


این منم ، تازه از سر جلسه امتحان بلند شدم
همه چی عادیه ، هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید !
پوشک دانشجویان ایزی لایف مخصوص امتحانات !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


الا یا ایـها ممتحنون چـرا هستیـد نگرون؟

بشینید و بخوانید و بدانید که امتحان فردا هست آسون!!!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

درس خواندن چقدر دلگیر است در اتاقی که از تو خسته شده

گوش دادن به تیک تاک زمان زل زدن به کتاب بسته شده

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان امتحان دارد و هیچ کاری نکرده 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
دعای شب امتحان

الدعا فی لیالیّ الامتحانیه

اللهم اهد کل الشّوت و المشنگ، لا یعلم من دروسهُ بقدر بز اخفش.

آمین یا کاشف المضطربین فی اللیالی الامتحانیه

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

راه مبارزه با خواب شب امتحان

 استفاده از چوب کبریت بین پلک بالا و پایین 
نوشیدن قهوه و چای پر رنگ به مقدار فراوان 
بهره گیری از آب یخ  
اقدام به خود زنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

توصیف شب امتحان
شب سوانح وسوختگی آنجای دانشجو.شبی که در آن  نسکافه و قهوه
از والیوم ده هم خواب آورتر می شوند
شب ر ق ص وپایکوبی کلمات جزوه وکتاب  بر روی سسلسله
اعصاب محیطی ومرکزی دانشجو

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
تقلب چیست
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن
شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

این روزها هیشکی درس نمیخواند !
شما چطور!؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

تو باهوشی تو حافظه خوبی داری مطمئنم قبول میشی.
.پیامک تلقینی ، شاید فرجی شد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
حالا وقت برای درس خوندن داریم، کووو. . .تا فردا
زمزمه های شیطانی شب امتحان !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
امتحان بدون تقلب مثل کریسمس بدون درخت است !
(کی اس الیت)

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
فقط سوپ کلم است که حال آدم را بیشتر از امتحان بهم میزند !
آلبرت انیشتین
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
امتحان اولین گام در جهت شروع چاپلوسی پیش استاد برای نمره ی ده گرفتن است !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
چیه؟ پریدی رو گوشی بیبنی کی اس ام اس داده ؟ این جای درس خوندنته ؟
هنوز که نرفتی د برو د .. دههه !

اس ام اس روز معلم 2012،اس ام اس روز استاد 91

 

یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید

فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری (ره) و روز معلم گرامی و جاودانه باد

.

.

.

عارفان علـم عاشـق می شوند / بهـترین مردم معلـم می شـوند

عشق با دانش متمم می شود / هر که عاشق شد معلم می شود

روز معلم مبارک باد

.

.

.

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .

خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود .

دانای عشق روزت مبارک

.

.

.

سپاسگزار معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت ، نه اندیشه ها را . . .

.

.

.

از پدر گر قالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم

استاد و معلم عزیز ، هر روزت مبارک

.

.

.

سلامت گفتم پیامم دادی ، پیامت چراغ راه زندگیم شد

و مرا به سرزمین نور و آگاهی هدایت کردی .

ای آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار ، هر روزت مبارک باد . . .

.

.

.

معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است.

اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای ، رهایش کن

و اگر عشق توست مبارکت باد. (شهید رجایی )

.

.

.

معلم هدفت عشق است و ایثار

هزاران خفته از عشق تو بیدار

روزت مبارک

.

.

.

جنبندگان زمین، ماهی‌های دریاها، و هرکوچک و بزرگی در زمین خدا و آسمان او

برای معلم خوبی‌ها، استغفار می‌نمایند. امام صادق(علیه السلام)

.

.

.

معلم را بر پدر شرف باشد به قدر آن که روح را بر جسم شرف است.

زیرا معلم سبب کمال و تربیت روحانی است و پدر سبب تربیت جسمانی .

.

.

.

معلمى، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد

تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند.

.

.

.

آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان !

دستان‌تان را بوسه می‌زنیم. روزتان مبارک

.

.

.

معلم عزیزم دوستت دارم!

به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریایست

که قایق کوچک دا من در آن غرق شده.

به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد.

وچشم هایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد.

 

.

.

.

معلم معلم

شمع شدی شعله شدی سوختی

تا هنرت را به من آموختی

” معلم عزیزم روزت مبارک “

.

.

.

خدای اطلسی ها با تو باشد / پناه بی کسی ها با توباشد

تمام لحظه های خوب یک عمر / به جزء دلواپسی ها با تو باشد

معلم عزیزم روزت مبارک

.

.

.

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد که برای من در جهان بهترین هستید.

روز معلم مبارک

.

.

.

نقش معلم در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد،

آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد.

عزیزم روز ۱۲ اردیبهشت روز معلم مبارک

.

.

.

مهر ایزدی بر فراز دستانم بدرقه ی استادی که راه و رسم

درست زیستن را به من آموخت. امروز بهانه ایست

تا بوسه ای نثار دستانت شود و تبریکم را تقدیمت کند .

هفته ی مقدس معلم مبارک.

.

.

.

معلم خوبم روزنه های روشنی که توی ذهنم باز کردی

هنوز دنبال نور میگردد…روزت مبارک

.

.

.

در سپیده دم ازل ان زمان که سازندگی کائنات اغاز می گردید

و کتاب تکوین گشوده میشد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر

بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای استاد بود

و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت

همیشه و در همه چیز استاد من هستید

روزتان مبارک