جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

پ نه پ بی تربیتی،پ نه پ زشت،پ نه پ بی ادبی




مرده میره جلو توالت عمومی به یه آقاهه میگه آقا شمام تو صف وایسادین؟ آقاهه میگه پ نه پ ما سوسکیم اومدیم ناهار!





به شکمم میگم توهم همش من کار کنم تو بخور؟! میگه پ نه پ من میخوای من کار کنم تو بخور؟! 





تو توالت بودم و تو حال خودم.. یک هو یکی محکم زد به در….گفتم بله... دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی!!! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این صدای منشی توالته.. لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد