جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

پ نه پ خنده دار جدید 91 باحال،جوک پ نه پ جدید 2012 سرکاری

کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟
پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار
سوسک آفریقایی با نهنگ سرچکشی !




فرشو پهن کردیم پشت بوم ، 
همسایه میگه شستین گذاشتید خشک بشه ؟
گفتم پَ نَ پَ انداختیم ویتامین D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !





غذا مونده روی گاز خاکستر شده
اومده میگه سوخته ؟ 
گفتم پَ نَ پَ بیش از حد جا افتاده !





تو کلاس هی میگیم “استاد خسته نباشید” ، 
استاد میگه یعنی وقت تمومه ؟ 
گفتیم پَ نَ پَ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ۱ ساعت به تایم کلاس اضافه شده !




فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟
گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !




وی صف بربری وایسادم ، 
یارو میگه شما هم توی صفی ؟ 
گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد