جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس

آنگاه که..........
ضربه های تیشه زندگی را
بر ریشه آرزوهایت حس میکنی؛
به خاطر بیاور که ...............
زیبایی شهاب ها
از شکستن قلب ستارگان است!!!!

--------------------------
سفر برایم هیچ چیزبه جز دلتنگی ندارد.
اما زندگی به من آموخت.........
برای بهتر دیدن عظمت و شکوه هر چیز،
باید قدری از آن دور شد!!!!!!!!!!
----------------------
مهم نبود سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، به افتخار عشق تو میگی که بازنده منم.

---------------------
ای مرا با شعور شعر آمیخته این همه آتش به شعرم ریخته چون تب عشقم چنین افروختی لا جرم شعرم به آتش سوختی

----------------------------
اگر عاشق لحنم شوی تا عاشق کلامت شوم، باش تا باشم می خواهمت، خواهم خواست، می دانم نمی دانی که دوستت دارم

--------------------------
زمان خیلی کند است برای کسانی که انتظار می‌کشند. خیلی سریع برای کسانی که می‌ترسند. خیلی طولانی برای کسانی که اندوهگین‌اند. خیلی کوتاه برای کسانی که شاد‌اند. ولی برای کسانی که عاشق‌اند زمان جاودانگی دارد

 

 

این چه عشقی ست که در دل دارم من از این عشق چه حاصل دارم می گریزی زمن و در طلبت باز، کوشش باطل دارم باز لبهای عطش کرده من عشق سوزان تو را می جوید می طپد قلبم و با هر طپشی قصه ی عشق تو را می گوید
----------------------------
شناختنت بی گناهترین گناهم بود، یافتنت بهانه دلم و خواستنت نیازم و با تو بودن آرزویم و تو را گم کردن، پیدایش سراب بود. تو مانند پرستو آمدی و به دورترین دیار غربت رفتی. بی تو ثانیه ها تکراری شده اند و آیینه چیزی جز سراب را نشان نمی دهد و شقایق غریبی می کند و جاده در انتظار مسافر است و هنوز دلم بدون تو بهانه می گیرد و من آرزوهایم را عاشقانه زمزمه می کنم و منتظرت هستم
------------------------------
یادم اومد از اون نگات که مثل رویا بود ورفت مثل یه خواب مثل غزل پر از معما بود و رفت میون اون نگاه تو یه غربتی نشست و رفت دل منم با غربتش پرپر شد و شکست و رفت
-----------------------------
سحر می آید و چشمهای من به افق خیره است. هوا دلنشین است ومن نگران که مبادا امروز مثل فردا سپری شود. هر روز من مثل دیروز است . چشمهای من نگران به در است .هر روز اینطور است . عادت کرده ام به این روزها . هر روز مثل هر روز است. فقط برای من این روزها می آید و می رود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد