جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس سرکاری

این اس ام اس شما فقط برای دویدن شما به دنبال گوشی ارسال شده و ارزش دیگری ندارد !
-----------------------------------
دوست داشتم جیگرتو بخورم. اما حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم !
-------------------------------------

طبق آخرین مصوبه وزارت دادگستری . خل بودن جرم نیست . ازادانه به کارت برس !
--------------------------------------
می دونید که اولبن بار که ادم حوا رو دید بهش چی گفت ؟ گفت : ایوووووو چه خانم با شخصیتی ! با من ازدواج می کندهده ؟
----------------------------------------
لرزش صدات .برق نگات . طش قلبت . نفسهای تندت و عرقی که رو یشونیت نشسته . همه گویای یک چیزه :................................... تیروئیدت رکاره برو دکتر !
---------------------------------
قلب من . دل من . خون تو رگهای من . نفس من جیگر من . خلاصه .... همه وجودم درد می کنه . باید برم دکتر ببینم چرا اینطوری شدم !
--------------------------------
اگه منو دوست داری که هیچ چ چ چ چ ... اما اگه نداری ........ تو غللللط می کنی !
--------------------------------
....

......

.......

فضول اگه چیزی می خواستم بنویسم بگم همون بالا می گفتم
--------------------------------------
جواد ترین اس ام اس لاو ???? : لاستیک دلمو را با میخ نگاهت پنچر نکن !

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام خدمت دوستان عزیز و دوست داشتنی
این یک دعوت نامه به شما میباشد که بدردتون میخوره
لطفا تا آخر بخونید پشیمون نمیشید***
میخواید واسه وبلاگ خود مطالب جدید بزارید؟
میخواید راه افزایش آمار رو یاد بگیری؟
میخواید فال روزانه هر روز شما به شما داده شه؟
میخواید جدید ترین اخبار را داشته باشید؟
میخواید جدیدترین عکس هارو ببینید؟
میخواید وی پی ان داشته باشید؟
میخواید جدید ترین لینک دانلود آهنگ را داشته باشید؟
میخواید ...
خیلی از اینا بیشتره
فقط عضو شید تا خودتون ببینید
آموزش عضویت و عضویت
http://group-asemon.mihanblog.com/
http://group-asemon.dxd.ir/
اگر از پر شدن اینباکس ترس دارید آموزش به صورت آنلاین جهت رفع این مشکل داده میشود
Id yahoo : om_fix
--------------------------------------
جهت تبادل لینک مارو ابتدا با اسم *فعال ترین گروپ یاهو* لینک کنید و خبرم کنید با چه اسمی لینکتون کنم؟

سلام عزیزم ، وب خوب و جالبی داری
با تبادل لینک موافقی؟
من یه وب کوچولو دارم برای گروپ یاهو، اگر موافقی تبادل لینک رو انجام بدیم
مارو با اسم*فعال ترین گروپ یاهو* لینک کنید و ابتدا
بعد به ما خبر بدید تا ما هم شمارو لینک کنیم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد