جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اشعار عاشقانه/شعر عاشقانه و دلتنگی/اشعار جدایی/شعر جدایی

 

 

 

 

 

دارم حست می کنم لحظه لحظه با منی / تو تموم لحظه هام تو  هوام پر میزنی

این چه احساسیه که واسه من مقدسی / تا دلم تورو میخواد تو به دادم می رسی

____________________

بیـــا برای یکــبار هــم که شـــده دست به خلاف بزنیـم…!

من اندوه تـــو را مـــی دزدم…! تو تنهـایـی مـرا…!!

____________________

دلم گم کرده راهش را / و چشمانم نگاهش را

شبیه آسمانی که /  شبی گم کرده ماهش را 

 

 

نفس می کشم ، تا به جای مرده ها خاکم نکنند !
اینگونه است حال من ، چیزی نپرس

____________________

ندونم طالعم را کی نوشته / شدم از آتش عشقت برشته
فقط در قلب من جای تو باشد / کمی هم جای ناهید و فرشته !

____________________

می دانم !
بهار٬ خنده ی زیبای توست که هر روز در دلم سبز می شود

____________________

نه خوابم می‌برد نه می‌برد مرگم به بیداری
به این حال معلق تا کی‌ام بیدار می‌داری
هوا! گاهی هوا! گاهی هوا! گاهی هوا! گاهی
نفس بفرست! مُردم آه! از این آه تکراری

____________________

ببرد از من قرار و طاقت و هوش / پنیری بودم و دلبر چنان موش!
دل و دینم، دل و دینم ببردست /  خدایا سارق دین و دلم کوش؟! 

هر چقدر می خواهی به من پیله کن دوست دارم پروانه گی را

____________________

کی باشد و کی که ما نشینیم به هم / دستی بزنیم و پا بکوبیم به غم
قدر دل یکدگر بدانیم و سپس /  موی تو کنم شانه تو ریزیش به هم !

____________________

زندگی من روی مدار تو میچرخد .
این طور است که وقتی نیستی همیشه خارج مدارم و دارم دور سر خودم کلافه میچرخم .

____________________

من خسته شدم. بار مرا کوه نبرد / طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد
این مردم ما ز غصه جوک می‌گویند / یعنی که کسی به دل جز اندوه نبرد

____________________

خط عابر پیاده ندارد دست مرا بگیر و از آن رد کن…
قرار دیدار ما هر نیمه شب …

____________________

برای دوست داشتنت از من دلیل می خواهند ، نازنین… !
چشمانت را قرض می دهی… ؟

____________________

هفته های من هفت روز نیست؛ هفته های مرا تو تعیین میکنی
هفته از دیدن تو شروع میشود و تا هفت بار دیدنت تمام نمیشود .

____________________

دلم به بهانه همیشگی گریست…بگذار بگرید وبداند
هر آنچه خواست همیشه نیست…!!!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد