جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس پند آموز/اس ام اس حکیمانه/اس ام اس محبت آمیز

 

 

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد، ندانستم تو ای ظالم دلی آهن ربا داری!


می دونی قهوه چند خاصیت داره؟

1- رقیقه، مثل قلبت.

2- سنگینه، مثل عقلت.

3- خوش رنگه، مثل چشات.

4- تلخه، مثل دوریت!

 


تقدیم به شمعی که شعله اش منم، تقدیم به طلوعی که غروبش منم، تتقدیم به دریایی که ساحلش منم، و تقدیم به دوستی که دوستارش منم.

 


یارو آنقدر برای نامزدش نامه فرستاد تا نامزدش با پستچی ازدواج کرد!

فقط خدا می دونه چقدر دوستت دارم، فقط خدا می دونه میمیرم برات، فقط خدا می دونه این اس ام اس را برای چند نفر فرستادم!!!

عسل ... جیگر ... نفس ... شیرین ... هولو ... نمک ... طلا ... نقره ... مس ... روی ... آهن پاره ... سماور سوخته ... لوازم منزل  خریداریم !!!


اگر از کنار یه گونجشک رد شدی فرار نکرد، فکر نکن ازت نترسیده، آدم حسابت نکرده!

یه روز ستاره آرزوها از آسمان آمد پائین و به من گفت یه آرزو بکن، من تو را ازش خواستم. گفت: محاله، گفتم: چرا؟ گفت: من تو کار بنجل نیستم!

دل دخترها مثل قبره، تا نمیری رات نمیدن تو، امّا دل پسرها مثل طویله است هر کی بخواد مثل گاو میاد تو!!

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد