جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جک زشت/جک بی ادبی۹۰/جک بی تربیتی۹۰/جک خنده دار بی ادبی

 

  اس ام اس

 

 

مثل ایرانسل خرابتم

مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم !

 

 

 

دوست دارم شمع باشم دردل شبها بسوزم

گر تو هم با من نسوزی من خودم تنها بسوزم

قبض برقم آمده دیشب ، فیوزم را پرانده

حال دانستی چرا تصمیم دارم تا بسوزم؟

 

 

 

چشماتو نگاه کردم تمام آفرینش خدا رو توش دیدم،.

.

. لوس نشو تو چشات خودمو دیدم!

 

 

آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند، یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟

 

 

وقتی به هیچ دردی نخوری، دردا بیشتر بهت میخورن.

 

 

غضنفر روشنفکر میشه پشه ها دور سرش جمع میشن

 

 

به به چه عجب

مشتــــــااااق اس ام اس ...!

.
.
.
. طرح تشویق ارسال پیامک

 

 

7دخترلاغر 7پسرچاق راخوردند

تعبیر: قحطی شوهر در راه است

 

 

بعد ازحدف یارانه ها : به یارو میگن قبض آب و برق خونتو چطور پرداخت میکنی؟ میگه: میذارم زیر برف پاک کن ماشین غضنفر، فکر میکنه قبض جریمست میره پرداخت میکنه

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد