جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس فارسی/اس ام اس فارسی۹۰/اس ام اس فارسی۲۰۱۱

گوشی ات رو بردار دیگه

هر چی زنگ می زنم میگه :

مشترک مورد نظر زیر شماست

 

 

 

 

 

پفک 100 تومن

شیر 200 تومن

بستنی 300 تومن

نوشابه 200 تومن

دیگه روت میشه یه اس ام اس 14 تومنی نمی فرستی ؟

 

 

 

 

هر وقت دل تنگ میشم پشت در قلبت هی در می زنم ، پس هر وقت قلبت میزنه بدون دلم برات تنگ شده

 

 

 

 

,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,

به علت ایام سوگواری از گفتن این جوک معذورم

 

 

 

تایتانیک

با تمام مسافرانش فدای تو !!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیزم امیدوارم عمرت مثل دستمال توالت باشه

 

دراز

سفید

مفید

 

 

 

 

در برکه قلب من بهترین قورباغه هستی !!!

 

 

 

 

فرقی نمیکنه  اول من اومدم یا تو  ، مهم اینه که کی تا آخرش می مونه

 

 

 

 

 

از خدا نخواه که توی دنیا کسی باشی ، ازش بخواه که تمام دنیای کسی باشی

 

 

 

 

 

1تای من 2ست دارم ، 3تاریه شبهای من ، 4راه درد های من ، 5جیه آفتابم ، 6یشه عمرم ، 7-8بار 9کرتم ، 10مت گرم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از خدا می پرسه چرا هر گلی که زیباست ناز داره ؟

 

خدا میگه این طور نیست یه گل زیبا هست که ناز نداره ف ولی بهتره صداش نکنی چون داره اس ام اس می خونه !!!

 

 

 

 

پلیس بین الملل اعلام کرد نشون مخصوص میتی کمان توسط قزوینی ها سرقت شده ...   موظب باشید احترام نگذارید

         

 

 

 

؟

؟

؟

؟

 آخه چرا ؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

اخرا چرا ا ا ا ا ا ا ا ا  ؟

؟

؟

؟

آخه چرا تو که می دونی سر کاریه میای پایین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگه تونستی برفا رو سیاه کنی                   پره گلاغ رو سقید کنی              آتیش رو بوس کنی                    توی اب یه نفس عمیق بکشی

 

اون وقت منم می تونم تو رو فراموش کنم  

       

 

از خدا درخت خواستیم جنگل داد ، میوه خواستیم درخت میوه  داد ف پول خواستیم بانک داد ، اون خواستیم شماره تو رو دا            

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد