جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس جدید/اس ام اس آبان ماه ۱۳۹۰

 

 

http://www.image-sms.com/wp-content/uploads/2011/05/images-sms.jpg 

 

 

خواهم امشب باخدا خلوت کنم / از درون خود کمی صحبت کنم / از نواقص ها و رنجش های خود / از قضاوت ها و سنجش های خود / از توقع های بیجای خودم / از حماقت های پیدای خودم / از خدا خواهم مرا یاری کند / نقصهایم گیرد و کاری کند.
فرستنده : ۷۷۳۸***۰۹۱۷

 

 

دیدگانت از همیشه شادتر — شهر قلبت زنده و آبادتر
غصه هایت دم به دم ای مهربان — درگذرگاه زمان بر باد تر

فرستنده : آرمین از مشهد

 

 

در ستایش مهربانیت همچون نماز مسافر شکسته ام.

فرستنده : آرمین از مشهد

 

 

چی باعث میشه یادم بیفتی؟ به همه بفرست جوابای جالب میگیری. ( اول جواب منو بده )

فرستنده : ۳۲۹۰***۰۹۳۵

 

 

یادها فراموش نخواهند شد حتی به اجبار ، دوستیها ماندنی اند حتی با سکوت.

فرستنده : ۹۰۶۶***۰۹۳۸

 

 


 

دوران خوش ان بود که با دوست به سر شد باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

فرستنده : ۱۱۷۴***۰۹۱۹

 

 

بندبنددل بنده به بندبنددلت بنده دلبندبنده دلم برات تنگه*

فرستنده : ۰۹۱۴***۰۹۱۹

 

 

یادماخواه کنی یانکنی مختاری!لیکن ای دوست بدان کنج دلم جاداری!

فرستنده : ۶۳۴۸***۰۹۳۸

 

 

من بیادت هستم،چه به هنگام دعا،چه به هنگام نشستن به لب پنجره خاطره ها

فرستنده : ۶۳۴۸***۰۹۳۸

 

 

 

زندگی وقتی قشنگه که دلی واسه دلی تنگ بشه. الان زندگیم خیلی قشنگه چون دلم برای تو تنگه.

فرستنده : فاطمه ۱۶ساله از آبادان

 

 

از فراق تومرا هر نفسى صدآه است/ از توغافل نیستم اى دوست، خدا آگاه است.

فرستنده : ۲۳۷۹***۰۹۳۸

 

 

اتل متل دلتنگی،عجب حس قشنگی،دلم کرده هوایت،جان ودلم فدایت!!

فرستنده : ۵۷۶۱***۰۹۳۵

 

 

 

در میان رفقا اشرف دلدار تویی، در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی

فرستنده : ۵۸۹۶***۰۹۱۳

 

 

 

دلم قرار نداره ، راه فرار نداره ، پیام دادم تا نگی فلانی مرام نداره.
فرستنده : ۶۳۲۱***۰۹۱۷

 

 

آیا وکیلم شما را تا ابد دوست خودم کنم با هدیه ی ناقابل یعنی :
یک دل
یک دنیا صفا
یک دنیا محبت
یک دنیا دوست داشتن
یه عالمه شیطونی
وکیلم؟؟
فرستنده : ۸۹۷۲***۰۹۳۷

 

 

 

یادت همیشه سبز است درخلوت خیالم ، خوبم به خوبی تو هرچند نپرسی حالم.

فرستنده : ۲۸۴۴***۰۹۳۶

 

 

میشه پروانه بود و روی هرگلی نشست اما بهتره مهربون بود و توی هردلی نشست.

فرستنده : ۰۳۳۹***۰۹۱۱

 

 

قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی. این حس تقدیم وجود نازنینت.

فرستنده : ۳۹۵۰***۰۹۳۸

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد