جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس رفاقتی/اس ام اس دوستی/اس ام اس مرامی

m912q33py5rva62uwgcw اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

اعتبار دوستی شما رو به پایان است لطفا برای اعتبار مجدد آن یک اس ام اس ارسال نمایید(دوست همراه )

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
گل اگه خشک شود ساقه ی آن می ماند دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
محبت مثل سکه ای است که اگه افتاد تو قلک دلت دیگه در نمیاد اگه بخوای در یساری باید دلت رو بشکنی .

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

می خوام یه اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
دلم برات پر پر شده دوختمش (۰) حالا تنگ شده

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
لوطی شماره کفشت رو بفرست بزنیم به پیشونیمون تا مه بدونن خاک پاتیم

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

یاد یاران قدیم نروداز دلِ تنگ
چون هوای چمن از یاد اسیرانِ قفس

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

رفیق خوب پزشک زندگیست تا آخر عمر مریضتم رفیق

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست
دولت بی دوست در جهان پابنده نیست

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

دیگه از زغال دلسوخته تر داریم ؟
زغالتم

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
ای دوست به خدا دوری تو دشوار است
بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان، دل ز غمت میسوزد
دل افسرده من طالب یک دیدار است

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است
دلم برای رفیقان با وفا تنگ است

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

سلامتی رفیقی که اسم ما گوشه موبایلش خاک میخوره !

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90
یه کفش همه وجودشو فدای کسی میکنه که پا تو دلش میذاره
کفشتم رفیق !

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

یاد ها فراموش نخواهد شد حتی به اجبار
و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت

ocg3wwq2gfu57kagx1m اس ام اس های دوستانه و رفاقتی خرداد 90

تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجی 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد