جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس عاشقانه جدید

سرم را شاید بتوانند گرم کنند دیگران
اما وقتی تو نیستی
هیچ کس نیست
دلم را گرم کند
++++++++++++++++++++++++++++++++++

تو را نه عاشقانه نه عاقلانه و نه عاجزانه که تو را عادلانه در آغوش میکشم عدل مگر نه آن است که هر چیز در جای خودش قرار بگیرد ؟!
++++++++++++++++++++++++++++++++++

عشقو باید باورکرد ...بوسه رو باید حس کرد ...
احساسو باید لمس کرد ...
امــــــــّـــــــــــا ...
دوست داشتنو باید ثابـــت کرد
++++++++++++++++++++++++++++++++++

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود
شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر
مهربانی حاکم کل مناطق می شود
++++++++++++++++++++++++++++++++++

گاهــی کسـی رو دوســت داری ، نمی فهمــد !
گاهــی کسـی تو را دوست دارد ، نمی فهمـی !
گاهی هر دو هم را دوست دارید ، نمی فهمنــد !
++++++++++++++++++++++++++++++++++
دستهایت؛ تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم کابوس نمی بینم
++++++++++++++++++++++++++++++++++

گاهی حس کردن یک آغوش ، فقط لمس پوست با دست نیست ..
گاهی حس می کنی ، جسمش را ..
به شرطی که با قلب لمس کنی نه با دست ......
++++++++++++++++++++++++++++++++++

این ساحل خسته را تو پیدا کردی
این موج نشسته را تو برپا کردی
من خامُش و خسته خفته بودم ای
عشق
مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .
++++++++++++++++++++++++++++++++++

برای من دعا کن
اجابت ، مسئله نیست
نیاز من آن آرامشی ست ، که بدانم به یادِ منی
++++++++++++++++++++++++++++++++++

دل من پشت سرت کاسه آبی شد و ریخت
کِی شود پیش قدمهای تو اسفند شوم . . .
++++++++++++++++++++++++++++++++++

از خدا میخوام نگام تو نرگس زیبای چشمات نیفته...!!!
تا زمانیکه...
بیای و با صدای بلند خودت بگی:
دوست دارم و میخوامت برای همیشه
خدایا یعنی میشه؟؟؟؟
++++++++++++++++++++++++++++++++++

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد
ندانستم تو ای ظالم دلی آهن ربا داری
++++++++++++++++++++++++++++++++++

نگاهی کردی و از خود نگرانم کردی
نگران ، پیش نگاه دگرانم کردی
من نظر باز نبودم ، تو به یک چشم زدن
در چراگاه نظر ، چشم چرانم کردی
++++++++++++++++++++++++++++++++++

نمی خواهم بجز من دوست دار دیگری باشی
نمی خواهم برای لحظه ای حتی به فکر دیگری باشی
نمی خواهم صفای خنده ات را دیگری بیند
نمی خواهم کسی نامش به لبهای تو بنشیند
نمی خواهم به غیرازمن بگیرد دست تودستی
نمی خواهم کسی یارت شود در راه این هست
++++++++++++++++++++++++++++++++++

عشق تو همچون افقی بی انتهاست
قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست
زندگی با آرزو ها روبروست
با تو بودن از برایم آرزوست
++++++++++++++++++++++++++++++++++

گر دلی دارم بدان در دست توست
گر تنی دارم بدان سر مست توست
گر دلم را بشکنی باز هم چه سود
کین دل ساده من پیوست توست
++++++++++++++++++++++++++++++++++

دلم در حلقه غمها نشسته
زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست
تو را می خواهم و اینها بهانه ست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد