جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس تیکه دار/اس ام اس کنایه دار/اس ام اس متلک دار

خودت باش
همه ی نقش ها قبلا گرفته شدند
++++++++++++++++++++++++++++++++++


مرگِ یه رابطه از جایی شروع میشه که موبایل ها میره روی سایلنت...
++++++++++++++++++++++++++++++++++



اینجا سرزمین واژه های وارونه است:
جایی که گنج, "
جنگ" می شود
درمان, "نامرد" می شود
قهقه , "هق هق" می شود
اما دزد همان "دزد" است
... درد همان "درد"
و گرگ همان گرگ...
++++++++++++++++++++++++++++++++++



همبازی هایمان را تا وقتی دوست داریم،
که خوب می بازند !
++++++++++++++++++++++++++++++++++



عاشق شدنم خودش یجور بد شانسیه...
++++++++++++++++++++++++++++++++++


من گفتم خاکی ام...
ولی نباید آسفالتم کنی که...
++++++++++++++++++++++++++++++++++



نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم
و نه به فرداهایی که "شاید" بیایی ...
می خواهم امروز را زندگی کنم ...
خواستی باش ... نخواستی نباش...
++++++++++++++++++++++++++++++++++



یه عده هستن که اگه شده باید براشون آژانس هم بگیری که سریعتر از زندگیت گم شن بیرون… !!
++++++++++++++++++++++++++++++++++



این روزها همه میرن! اگر کسی اومد تعجب کنین... مشکوک میزنه...!!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++



گاهی حتی جرات نمی کنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببینم
جام خالیه یا نه !!؟
++++++++++++++++++++++++++++++++++


از تنها بودنم راضی نیستم ؛ اما …. خوشحالم که با خیلی ها نیستم … !!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++



بسیار تماشایی و آراسته ای / از رونق ماه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که مارا دیدی / از روی کدام دنده برخاسته ای
++++++++++++++++++++++++++++++++++


دیگر قاصدک ها
به دست ما نمیرسند!
چون شرم دارند
پیغام چند نفر را
به یک مقصد ببرند!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++



از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه!
دوست داره همه چی تموم بشه...
++++++++++++++++++++++++++++++++++



چه دنیای عجیبی ست ! هر وقت حرف ِ دلم را زدم ، دلت را زدم .. !!!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++


اگه یه روز حس کردی که عاشق دو نفری ، دومی رو انتخاب کن چون اگه واقعا عاشق اولی بودی به عشق دومی گرفتار نمیشدی
++++++++++++++++++++++++++++++++++



تو به احساست بیاموز نفس نکشد
هوای دل ها آلـوده است.
اینجا فاصله یک عشق تا
عشق بعدی
یک نخ سیگار است !!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++


هیچ شباهتی به یوسف نبی ندارم
نه رسولم
نه زیبایم
نه عزیز کرده ام
نه چشم به راهی دارم
فقط در چاه افتاده ام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد