جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

جوک و اس ام اس

جوک و اس ام اس جدید،جوک بی تربیتی جدید،اس ام اس خنده دار بی ادبی،جوک زشت،اس ام اس جدید،جوک جدید،اس ام اس عاشقانه،جوک زشت

اس ام اس دلتنگی،اس ام اس دلتنگی دختر و پسر برای همدیگر

از گلچین امید هایت چتری برایم بفرست تا خیس دلتنگیت نباشم...

 
  
خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم
 
 
چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد
 
  
دیرگاهیست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام
وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام
 
  
سوهان می کشم
قصه دل تنگــــی هایم را
تا هموار سازم جــــاده های آمدنت را ...!!!
 
 
چقدر خوب و روشن است نمای چشم های تو
نمیرسد ستاره ای به پای چشم های تو
به ماه خیره می شوم فقط و گریه می کنم
دلم که تنگ می شود برای چشم های تو
 
  
دیشب از دل تنگیت بغض گلویم را شکست
گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست
من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل
تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست
 
 
دلتنگیای زیاد ، خطرناکه!
آدمو به کمتر از حقش قانع می کنه..!?
 
 
دلتنگم و دیدار تو درمان منست
بی رنگ رخت زمانه زندان منست
بر هیچ تنی میاد و بر هیچ دلی
آنچه از غم هجران تو بر جان منست.
 
 
 
  
آمدم تا مسد و مدهوشت کنم امانشد
آمدم تا عاشقانه تکیه بر دوشت کنم
اما نشد
آمدم تا ازسر دلتنگی ام گریه ی تلخی در آغوشت کنم اما نشد
نازنینم
یاد تو هرگز نرفت از یاد من
سعی کردم فراموشت کنم اما نشد 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد